760 wijnen op voorraad - producenten uit 15 landen - 35 jaar ervaring
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Bestel overzicht

Je winkelwagen is momenteel leeg

Over ons

Visie


Jos Rijnaarts is van alle tijden. Wij hebben ons oog laten vallen op wijnen die sinds jaar en dag actueel zijn, traditioneel én eigentijds. De trends die de wijnwereld ons biedt, volgen wij natuurlijk op de voet. Voortdurend zijn wij op zoek naar vernieuwende mogelijkheden qua smaak en dessin. We kiezen voor de beste wijnen uit de nieuwe wijnlanden waaronder Chili, Argentinië, Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika en Verenigde Staten maar hebben eveneens de traditionele wijnlanden als Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Spanje en Portugal onverminderd hoog in ons vaandel staan.

Innovatie en traditie krijgen bij ons daardoor evenveel aandacht. Jos Rijnaarts concentreert zich niet op het wegzetten van wijn, maar laat zich veel meer gelden als aanbieder met gespecialiseerde- en klantgerichte ondersteuning. Dat betekent dat wijn niet meer het enige focuspunt is. Denk aan onder andere trainingen en cursussen over wijn, vooruitstrevende marketingactiviteiten waarbij de klant centraal staat alsmede het organiseren van bijzondere wijnreizen naar producenten.

Team


Jos Rijnaarts startte op 1 februari 1987 in Nederland, onder de naam Wijnimport Jos Rijnaarts. Destijds was nauwelijks te overzien welke vlucht de wijnconsumptie in Nederland zou nemen: van relatief eenvoudige producten tot de vraag naar kwaliteitswijnen. Al snel groeiden wij uit tot een actief en innovatief wijnbedrijf. Sinds 1995 is kantoor en magazijn gevestigd op bedrijventerrein Oudorp in Alkmaar en hebben wij onze positie binnen de wijnwereld verder verstevigd. Zo zijn wij in Nederland inmiddels doorgegroeid naar een vooraanstaand positie.

Klanten


De belangrijkste doelstelling van Jos Rijnaarts is het aanbieden van een uitgebreid wijnportfolio aan restaurants en hotels in het midden- en top horecasegment. Even als evenementen- en cateringorganisaties, de betere slijterij-wijnhandel, foodspeciliteiten winkels en de doelgroep business to business. Het verzorgen van wijnpakketten op maat voor het bedrijfsleven is eveneens een belangrijke activiteit. Ondernemerschap, professionaliteit, teamwork, klantgerichtheid en integriteit zijn de kernwoorden.